Alla svordommar som finns!

En sak som jag har väldigt svårt för, det är att skriva svordommar. Det känns lixom lite onödigt. Däremot så svär jag i vanliga fall för då hinner jag inte tänka.
Aja, iallfall, nu har jag väldigt stor lust att svära och bara vara arg! Hade match imorse och hann spala typ max 1 minut innan jag stukade foten. Så himla irriterande! Det är tredje gången jag gör det nu i basket sammanhang och fjärde gången om man räknar totalt. Serriöst talat så orkar jag inte med det! Ligger i soffan och kan inte göra någonting annat än att titta på tv och hålla på med datorn. Usch vill inte tänka på hur lång tid det kommer att ta innan foten är helt bra igen och jag kan börja träna :(

Kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0