Besviken

Som jag sa så skulle vi ha en övning på levnadsläran som kallas Mentometern. Vet inte varför det heter så men jag kan förklara hur det går till iallafall.
Förra lektionen så fick vi skriva vilka JA och NEJ frågor vi ville som klassen sedan skulle svara anonymt på. Det blev verkligen alla möjliga frågor, allt från "Tycker du att datormusen i datasalen smakar lök?" till "Har du haft sex med någon i klassen?". Roligt! Det var så jag tänkte och verkligen såg fram emot det här, men jag blev verkligen besviken. Den anonyma svarningen på frågorna gick ut på att man på en dosa antingen skulle trycka grön för ja eller röd för nej, men tydligen så var det någon som hade problem med det. Det var tydligen för svårt att trycka på en knapp... Så det tog typ en evighet på varje fråga så att man till och med hann glöma bort hur frågan lydde innan alla hade svarat och man kunde se resultatet. Typiskt! Jag som verkligen hade sett fram emot det.


Aha nu fattar jag! En sån här pryl kallas mentometer! Aja, det var iallafall en sån med grön 1:a och röd 2:a som vi använde :)

Gissa vad jag ska göra nu? Om du gissade på plugga så gissade du helt rätt! Som sagt skola och plugg det är det mitt liv består av nu för tiden. *Suck*

Kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0