Extra Pengar!

Igår så jobbade jag, det gick ovanligt bra faktiskt! Förutom när jag blev lämnad själv i 5 minuter och det på den tiden kom 2 st som ville beställa en barbietårta...Vilket jag inte vet hur man gör :P Men det gick bra, dom kom tillbaka en halvtimme senare istället :D
Juste! Jag satte rekord i driks också! 23 kr :D varav 18 kr var från en person...haha, han gav nästan mer i drixs än vad han köpte för, nästan.

Nu är det skola som gäller! Levnadslära, Matte, Enelska och Kemi. Levnadsläran ser jag fram emot för vi ska göra mentometerknapparna. Säger väll er ingenting men hinner inte förklara nu...Tar det efter skolan, men kan väll säga att det är frågor som man anonymt svarar på typ ;D

Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0