KALLT!

Det är helt sjukt vad kallt det är ute! :O Imorse var det typ -17 grader... Näsan höll typ på att frysa ihjäl och jag måste verkligen köpa en halsduk innan det är försent, haha.

Vad har hänt idag då? Jo först så hade vi svenka och fick tillbaka våra krönikor. VG-. Blev typ sur över det även om det är ganska bra, men anledningen till att jag blev sur var över lärarens komentarer. Till att börja med fick jag inte ens G på att följa instruktionerna. Det stod att man skulle skriva 4 sidor, men jag skrev 5 och en halv. Så jag kollade med henne att det var okej innan jag lämnade in och hon sa att det var heeelt okej. Men håll dig till det du har sagt då! Samma sak med att överdriva, hon sa att man skulle överdriva så då gjorde jag det. Sen så skriver hon att "det är inte alls alla busschaffuörer som är onda". 1. Jag sa inte att dom var onda! 2. Jag skulle ju överdriva då kan jag ju inte skriva att en busschaför gjorde något dumt och sen skriva men alla andra är änglar. Då har jag ju inte överdrivit?
Aja, ska försöka glömma det ett tag nu tills nästa lektion då vi har mittkurs prat med läraren. Då ska jag klaga punkt slut! 

Förresten nu tycker jag att det är dax för dig (du vet vem du är) att skaffa blogg faktiskt! Vill veta vad som händer i ditt liv faktiskt är så himla sällan vi ses!

Saknar dig och ni andra och sommaren!

Kramar till alla men specielt till dig! L


Kommentarer
Postat av: linda

åh, jag saknar dig ocksåååå!

typ jättemassamycket :o

du får hjälpa mig att fixa blogg nån dag ;) <3

2010-12-01 @ 18:32:55
Postat av: Anonym

Vi får ses innan jul tycker jag! Så kan vi fixa det då! :D <3

2010-12-02 @ 07:12:38
URL: http://stonemountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0