Bara vara

Ni anar inte hur glad jag blev idag efter svenska lektionen! Jag står vid skåpet och packar ner alla läxor. Vad har vi tills senare i veckan? Så tänker jag. Och då kommer jag på det! Det är FREDAG! Det är HELG! Hade helt glömt bort det. Så nu är jag väldigt glad :D
Tyvärr har jag inga planer för ikväll. Det blir nog en bara vara hemma kväll, men det känns faktiskt väldigt skönt. Känner att det är så mycket som händer hela tiden och det enda jag vill ha nu är faktiskt en lungn stund. Kanske tittar på en film med familjen, vem vet?
Imorgon har jag däremot planer! Först ska jag troligen träffa JM, shoppa i centrum kanske? :) På kvällen ska tjejorna i mentorsgruppen hem till KS, vi ska bada i henns utomhus jacutsi (stavas?) äta tacos och bara ha det super roligt! :D Längtar redan nu tills imorgon!!


Längtar ännu mer till!

♥L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0