Bumpy Ride

Igår var jag hemma hos KS med SS, HJ och KS kompis J. Vi åt tacos och framför allt så badade vi i KS jazzuci!! Det var så himla mysigt. Vi berättade spökhistorier, rulla oss i snön och hade snöbollskrig i bikini. Första gången jag bada i en utomhus jazzuci och jag hoppas verkligen att det inte är sista gången som jag gör det.


Idag har jag först pluggat matte... Massor av uppgifter, men nu tror jag faktiskt att jag kan allt som jag ska kunna till provet på tisdag.
Sen åkte jag och mamma till IKEA i barkaby. Förseten en sak jag stör mig på varför har IKEAs hemsida .com och inte .se? Det är ju ändå ett svenskt företag. Aja, strunt i det. Vi köpte iallafall fyra vägghyllor till mitt rum, så nu ska äntligen alla böcker försvinna bort från skrivbordet.

Ingen bild på den just nu för IKEAs bilder vägrar bli kopierade... 

Allderless nyss så var SS här. Vi övade mer på den omtalade dansen som vi ska visa upp för klassen på tisdag. Vi blir iallafall bättre och bättre även om vi fortfarande inte är bra :P

Bumpy Ride - Mohambi ; Låten som vi ska dansa till! Typiskt att jag inte klarar av att lägga in ett YOutube klipp :(

Det var typ allt från mig!
Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0