En kamera kanske

Min blogg ser ju bara för tråkig ut. Inga bilder någonstans... Jag vet själv att om jag ser en blogg som inte har några bilder så läser jag den inte, så varför skulle någon vilja läsa min blogg? En bild på vart 10 inlägg. Måste bli bättre på det här! Men största problemet är att jag aldrig tar kort med min kamera jag har, så var ska jag få bilderna ifrån? En ny kamera kanske skulle vara något, som tar lite bättre bilder och inte bara massa suddigt :P Fast jag vet inte om jag skulle lägga in några bilder ändå. Är så lat så jag orka inte vänta på att ladda in bilderna i datorn...


Min gamla kamera

Min nya kamera?

Får försöka bli bättre på att lägga in bilder helt enkelt!


Puss L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0