Fotvärk

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Tre dagar i rad har jag jobbat nu och mina fötter är helt döda :/ jag fattar inte hur de andra som jobbar heltid klarar av att jobba i 8 timmar 5 dagar i veckan, när jag är helt slut efter 5 timmar i 3 dagar.

Jag har märkt att jag låter väldigt negativ när det gäller mitt jobb. Men jag uppskattar det verkligen jätte mycket, jag är glad att jag har det och det är super roligt att jobba också. Jag vet jätte många i min ålder som vill ha ett kvällsjobb men inte hittar något, och det står ofta i tidningen om arbetslösheten bland unga. Därför är jag så glad att jag har haft sån tur när det gäller Complé både när det gällde proa, sommarjobb och nu kvällsjobb.

Nu ska jag titta på Bonde söker fru på Tv4 Play. Haha, fattar inte varför jag tittar på det egentligen :P



Kramar från en trött tjey ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0