Harry Potter

Kom precis hem från HP, där vi har haft Harry Potter-maraton.
Ska berätta mer om det men först måste jag berätta en annan sak! Vi spöa Tensta med 28-63!! Så jävla bra! Alla kämpade tillsammans och vi vann verkligen som ett lag. Det är sånna här stunder som gör att jag älskar basket. Det gjorde min dag!
Tillbaka till kvällen. Hade gjort choklad grodor, av gröna och oranga gelegrodor som jag doppat i choklad. Riktigt ambisköst för att vara mig, men det var det enda ätbara jag kunde komma på i Harry Potter tema. Dom uppskattades iallafall :D Haha, stackars PW som ville ha en med orange insida men som lyckades ta 4 gröna istället. Jag får köpa några oranga till dig i julklapp eller något :P De filmer vi såg var 1:an, 4:an och 6:an, bra filmer tycker jag men lite långtråkigt eftersom man vet hur dom slutar och vad som händer. Iallafall en rolig kväll, tack alla som var där!

   
De tre filmerna vi såg



Ja det var iallafall såhär som mina egengjorda chokladgrodor skulle se ut...Visst man såg att mina var chokladgrodor men inte så bra som de här :P

Godnatt L

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0