Jobba för mycket?

Igår så blev det jobb. Fick vid typ 3 veta via sms att hon som egentligen skulle jobba var sjuk, så chefen undrade om jag kunde jobba. Hm tänkte jag, har vi några läxor. NEJ (Jippie!) det har vi inte!! Så jag åkte en timme senare iväg från skolan påväg mot Kista och Complé.
Nu måste jag bara se till att jag inte tjänar mer än 18 000 i år... För då måste jag betala pensionsavgift? Varför? Jag är 16 år! Det är typ 50 år kvar tills jag blir pensionär! Aja, måste räkna lite på det där nu så att jag inte jobbar "för mycket" :/
Bra start på det blir att jag jobbar idag också :P

Kram L

Ps. Matte provet igår gick typ sådär kändes det, men sen hade jag svarat samma som en annan på typ alla så då kändes det som om det gick bättre Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0