Läxor och ännu lite fler läxor

Det känns som om det enda jag gör är att plugga. Är jag inte i skolan så sitter jag hemma vid skrivbordet och pluggar. Är det så det kommer vara i tre hela år på gymnasiet? Hoppas verkligen inte att det blir mer iallafalll :/
Jag började göra matte, sen kom jag på med lite panik att svenskan är ju till imrogn så den måste jag ju göra först! Så då blev det till att börja med den direkt. Vi har "prov" där vi ska skriva en krönika om...ja...istortsett om vad som helt. Lite jobbigt tycker jag, för jag har så stor besluts ångest. Men nu tror jag att jag har bestämmt mig. Det blir SL som min krönika ska handla om. Faktiskt inte om hur stor kaos det blir när det snöar utan om hur busschaffuörerna stänger dörrarna och kör när dom ser att man kommer springande allt vad man kan för att hinna! Blir så irriterad på det! Hoppas det gå bra imorgon när jag ska skriva :P

♥ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0