Ojdå

Dagarna verkligen bara flyger fram och jag glömmer bort att blogga :/ Lovet är slut och det har redan gått en skoldag.
Hos morfar hade jag det bra med familjen. Vi åt god mat och sov läänge o0ch hade det allmänt mysigt :D Åhhh, så himla gott med vindruvor som morfar odlar i sitt växthus! Får se om jag kan hitta någon gammal bild på hur det ser ut i växthusen :)
Idag har jag varit i skolan... Ja inegt att säga om det alls egentligen :P Efter skolan åkte jag och PW hem till JM och kolla på förra tisdagens avsnitt av Desperate Housewifes. Jag försod ingenting för jag är bara på sesong 4 och det som visas nu är sesong 7, men men det var roligt att träffa tjejorna iallafall ;D
Har även tränat i en och en halv timme. Duktig tjey :D Eller inte, kände verkligen inte för att träna idag så det gick väll sådär...


Nu ska jag gå och lägga mig, och Imorgon ska jag vara bättre på att blogga!!

Kramar L

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0