Panik!

Nu har jag precis kommit hem! Fick stå och vänta på bussen i en halv timme, så mina fötter och tår är typ isbitar. Jag måste verkligen köpa ett par varma och fodrade skor. För med tanke på hur vädret är nu, snö, snö och ännu lite mera snö, så finns det en risk att det kommer fortsätta vara kallt. Det är ju lixom bara november.
Idag fick jag tillbaka mitt engelskatest resultat. 35 av 44! Bra gissat! Det var så jag kände... Trodde verkligen inte att jag skulle få så bra resultat! Läraren sa att det tillochmed var ett starkt VG :D Så jag borde vara glad! Men jag fick mer panik för att jag känner att jag kan inte så här mycket... Aja, får se vad som händer :/
En annan sak jag får lite panik över är att jag håller på att råka jobba för mycket som jag sa i förra inlägget! Jag har i år tjänat 14 000 kr (Jippie!), Har två månadslöner kvar innan året är slut, Varje månad får jag ca. 2000 :-, Max jag får tjäna är 18 000 kr per år. SÅ alltså är det typ precis så att jag kanske kommer täna för mycket... Aja, I-landsproblem så det skriker om det. Lixom "å nej jag tjänar för mycket pengar" :P 


Kan man få för mycket?

Pussar L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0