Som jag sa

Nu har jag varit i Stinsen med JM, precis som jag sa att jag skulle vara. Vi hade det jätte trevligt! Gick runt i affärer och tog en lunchfika på Waynes Coffee. En varm choklad med grädde till mig + En vaniljlatte till JM + En ost och skink toast att dela på = Mums!!


Måste prova att göra en hasselnöts latte nån gång när jag jobbar,
det verkar vara så gott! Eller?



Hittade även lite saker som jag vill ha och två saker som jag köpte. På Twilfit hittade jag suuuper söta benvärmare, som jag bara måste önska mig i julklapp! Kosatar bara 99 :- och var mjuka och fina och varma och helt enkelt helt perfekta!


Så här ser dom ut, fast jag vill ha dem i vitt!

Det jag köpte var två linnen från Gina Tricot. Det var rea så de kostade bara 64,50 :- istället för 129 :- så det var bra. Och precis som jag sa till mig själv så köpte jag något färgglatt den här gången!

Bra att ha och absolut värt sitt pris! :)

Ha en bra dag! Kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0