Uppsi

Godmorgon allihopa! Eller Godmorgon LT kanske jag borde säga istället :)
Hade sovmorgon idag. Hade tänkt gå upp en timme tidigare för jag har inte pluggat något till matte provet på typ 4 dagar nu, och det är idag... Men när klockan ringde så struntade jag i det helt och hållet! Jag tänkte att det går säkert bra ändå även om jag inte pluggar nu på morgonen. Uppsi! Dum tanke, och nu när jag har tid över så sitter jag vid datorn istället. Uppsi! BLir bara mer irriterad på mig själv ju mer jag tänker på det :P



Första lektionen Idrott, en timmes badminton!

Påtala om Idrott, igår på idrotten så sa en kille i klassen att jag blivit "fett biffig"! Blev fett glad men sen insåg jag att han bara sa så för att ha en anledning att spänna sig och gämföra med min arm. Vilket grjörde att min såg ut som en pinnearm jämfört med hans... Suck!

Kram L

 


Kommentarer
Postat av: taxén

hihi, jag läser din blogg varje dag nu, eller ah, typ så fort du har uppdaterat eftersom jag bevakar på bloglovin ;) <3

2010-11-23 @ 14:57:49
Postat av: Anonym

Va glad jag blir :D Nu får du också skaffa blogg tycker jag!! <3

2010-11-24 @ 07:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0