Värt att se: Paranormal Activity 2

Dagen började med att jag vaknade av klockan vid 9, en timme senare tog jag bussen tillsammans med HP och JM till stan. Vi hade det mysigt! Jag köpte en svart långärmad tröja, JM köpte två tröjaor tror jag och HP köpte en spray till blyertstekningar (?). Vi åt jätte god mat på Sandy's på Drottninggatan, eller jag och HP åt en varsin kycklingcyrry pasta, JM drack en vaniljlatte ;)


Från VeroModa 129,90 :-

Åkte direkt från stan med tunnelbanan till Kista för att jobba som jag skrivit i tidigare inlägg. Kom lite tidigt dit bara så jag och HP gick runt lite i Kista också för att få tiden att gå. Annars gick tiden fort under kvällen och helt plötslgt var klockan 9 så att vi kunde stänga :D

Vid halv 10 började bion JM och PW hade redan köpt biljetterna så det var bara att gå in. Juste, påminnelse till mig själv Ta ut pengar och ge till PW! Bion var bra, läskig!! Första skräckfilmen jag har sett på bio, och det var verkligen roligt! Särskillt när hela bion hoppar till då det hände något läskigt :P
Efter bion åkte vi alla tre hem till mig, snacka, spela spel och sen sov :)

Oj, är det redan onsdag! :O Sjukt vad tiden går fort när det är lov...
Puss L

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0