Höstlov

ÄNTLIGEN ÄR DET LOV! På ett sätt så känns det som om tiden har gått jätte långsamt och det ända jag har tänkt och längtat efter är höstlovet. Men samtidigt så känns det som om jag allderles nyss klev in genom dörrarna till Rudbeck i augusti. Det säger emot varandra jag vet, men det är så det känns...

Nu har jag iallafall precis kommit hem från skolan. Ikväll ska jag träffa E, vi får se vad vi hittar på. Just nu ser det ut som att vi ska gå på bio, kanske sover hon över här också. Får se vad som händer helt enkelt.

Under tiden så tar jag och pluggar lite matte. Ska räkna ungefär 6 tal, det är den edna läxan jag har över lovet så det känns skönt att bli av med den så att jag slipper tänka på det mer.

Kram L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0